Dizajn

Dizajn

ukážky základných grafických šablón

Podpora

Podpora

poradenstvo a riešenie problémov s net.biz

Hotline



Pri riešení problémov a špecifických požiadaviek sme vám k dispozícii na týchto kanáloch:

tel: +421 918 450 325
mail: servis@netbiz.sk
skype: net.biz-servis

Odozva od užívateľov


K efektívnosti služieb net.biz môžete prispieť aj vy, a dokonca aj samotní zákazníci vášho obchodu. Pomocou emailu nám môžete kedykoľvek položiť otázku, nahlásiť vzniknutý problém, alebo navrhnúť vylepšenie.

Dokumentácia


Potrebné súbory na stiahnutie, informácie a inštalačné návody nájdete na adrese http://s2o.netbiz.sk

Podpora a často kladené otázky

Minimálna verzia OASIS potrebná pre správnu funkciu systému net.biz:  4.04.803 Dokumentácia a súbory na stiahnutie sú k dispozícii na stránke: http://s2o.netbiz.sk

Rozbaľ všetky témyZbaľ všetky témy

Licencie (2)

Je možná zmena edície net.biz..?

Je možná zmena edície net.biz..? Áno. Zmena edície je možná bez problémov a kedykoľvek za chodu systému net.biz. Jediným predpokladom pre úspešnú zmenu edície je zakúpenie potrebného typu licencie. Nastavením parametrov systému net.biz potom môžete začať ihneď využívať všetky funkcie … Celý článok

Ku čomu ma oprávňuje licencia..?

Ku čomu ma oprávňuje licencia..? Licencia oprávňuje jej vlastníka na používanie systému net.biz v súlade s licenčnými podmienkami (k dispozícii sú tu). Zakúpenie licencie však neudeľuje vlastníctvo ku programu samotnému alebo ku jeho zdrojovým kódom, program naďalej zostáva vo výhradnom vlastníctve autora. … Celý článok

Zobraz celú kategóriu →

net.biz (9)

Ako mám pripraviť obrázky..?

Ako mám pripraviť obrázky..? Jedinou starosťou, ktorú máte s obrázkami, je ich “pripnutie” ku skladovej karte alebo ku tovarovej skupine v OASIS-e. Viac sa o obrázky a popisy nemusíte starať, všetko za vás zabezpečí služba S2O a net.biz. Pokiaľ však … Celý článok

Doplnkové obrázky a dokumenty ku produktom…

Doplnkové obrázky a dokumenty ku produktom… Funkcia doplnkových obrázkov a dokumentov je v net.biz dostupná spolu so synchronizačnou službou S2O od ver. 1.5.0.14 (aktualizuje sa automaticky) a s OASIS od ver. 4.02.018 (potrebné aktualizovať manuálne). Táto nová funkcia systému net.biz a OASIS-u … Celý článok

Rozšírený filter v katalógu produktov…

Rozšírený filter v katalógu produktov… Možnosť použitia rozšíreného filtrovania produktov v katalógu môže veľmi výrazne zlepšiť používateľské prostredie pre vašich zákazníkov a môže im tak uľahčiť nákup. Princíp rozšíreného filtra je veľmi jednoduchý.  Spočíva v priradení rôznych vlastností, tzv. atribútov … Celý článok

Ako mám pripraviť popisy produktov..?

Ako mám pripraviť popisy produktov…? Popisy produktov sú veľmi dôležitým zdrojom informácií o produkte, ktoré vášmu zákazníkovi priblížia ponúkaný tovar. Preto je veľmi dôležité venovať veľkú pozornosť kvalite obsahu a jeho grafickej úprave. Textové popisy produktov môžete do systému net.biz … Celý článok

Ako do net.biz pridám novinky, akciový a výpredajový tovar..?

Ako do net.biz pridám novinky, akciový a výpredajový tovar..? Zaradzovanie tovaru do akcií, noviniek alebo do výpredaja je veľmi jednoduché a vykonáva sa priamo v cenníkoch systému OASIS. Tovar je potom automaticky na webe zobrazený v špeciálnych kategóriách Akcie, Novinky … Celý článok

Číslovanie objednávok a košíkov v net.biz…

Číslovanie objednávok a košíkov v net.biz… Systém net.biz má vo verziách Standard a Premium jednu funkciu, ktorá nie je bežná v iných e-shopoch. Touto funkciou je možnosť viacerých súčasne otvorených nákupných košíkov. Nákupné košíky môžu byť otvorené ľubovoľne dlho. Napríklad … Celý článok

Je niečím obmedzené množstvo dát..?

Je niečím obmedzené množstvo dát..? Nie. Počet položiek katalógu tovaru, tovarových skupín, odberateľov alebo objednáviek nie je ničím limitovaný. Všetky tri edície net.biz sú dátovo neobmedzené. Jediným obmedzením je verzia OASIS-u, ktorá môže byť limitovaná počtom dokladov podľa zakúpenej verzie.

Ako sa prihlasuje do eshopu net.biz..?

Ako sa prihlasuje do eshopu net.biz..? Systém užívateľských účtov a prihlasovania do net.biz je iný než u väčšiny ostatných e-shopov. V net.biz je použitý princíp oddeleného prihlasovacieho mena (loginu) od samotného zákazníckeho účtu (subjektu). Táto filozofia zákazníkovi umožňuje mať na … Celý článok

Ako si vybrať vhodnú edíciu net.biz..?

Ako si vybrať vhodnú edíciu net.biz..? Systém net.biz je distribuovaný v troch edíciách, ktoré sa vzájomne líšia dostupnými funkciami. Každá z edícií je predurčená pre nasadenie pre istý okruh používateľov. Basic: je určená predošetkým pre malé a začínajúce firmy, pre … Celý článok

Zobraz celú kategóriu →

OASIS (4)

Základy práce s OASIS…

Základy práce s OASIS Pre úspešné nasadenie systému net.biz u vás je veľmi dôležiá nielen znalosť práce so systémom net.biz ale aj dôkladná znalosť programu OASIS. Ak ste skúseným užívateľom OASIS, pokojne môžete túto tému preskočiť. Pokiaľ však neovládate prácu … Celý článok

Doplnkové obrázky a dokumenty ku produktom…

Doplnkové obrázky a dokumenty ku produktom… Funkcia doplnkových obrázkov a dokumentov je v net.biz dostupná spolu so synchronizačnou službou S2O od ver. 1.5.0.14 (aktualizuje sa automaticky) a s OASIS od ver. 4.02.018 (potrebné aktualizovať manuálne). Táto nová funkcia systému net.biz a OASIS-u … Celý článok

Ako mám pripraviť OASIS..?

Ako mám pripraviť OASIS..? OASIS a jeho dáta musí spĺňať niekoľko podmienok aby mohol korektne spolupracovať s net.biz.  Treba vykonať tieto nastavenia a prípravu dát: V nastaveniach systému (verzia OASIS 3.95.801+) v sekcii “Nastavenie internetového obchodu” je potrebné nastaviť “Ebiz” … Celý článok

Ako informovať zákazníka o vybavení objednávky..?

Ako informovať zákazníka o stave objednávky..? Veľmi dôležitou súčasťou elektronického obchodu je komunikácia medzi obchodníkom a jeho zákazníkom. Za účelom informovania zákazníka o stave vybavenosti jeho objednávky je v OASIS-e vytvorená špeciálna funkcia ovládaná klávesovou skratkou ALT+M alebo cez menu F10 … Celý článok

Zobraz celú kategóriu →

Potrebujem pomoc.. (2)

Obrázky nie sú na webe, prečo..?

Obrázky nie sú na webe, prečo? Príčin môže byť niekoľko, medzi najčastejšie z nich patria tieto: obrázky nie sú pripnuté ku karte produktu v OASIS-e – v takom prípade ich nevidno na záložke “obrázky” v doplnkových údajoch na karte produktu, obrázky nemajú … Celý článok

Nový zákazník nieje v OASIS-e, prečo..?

Nový zákazník nieje v OASIS-e, prečo..? Nový zákazník, ktorý sa zaregistruje cez e-shop je do systému OASIS prenesený až vtedy, keď vytvorí prvú objednávku. Dokiaľ bude len registrovaný a ešte nič nenakúpil, zostáva len v adresári na e-shope. Predchádzame tak hromadeniu … Celý článok

Zobraz celú kategóriu →

Prenos dát - S2O (1)

Ako budem prenášať dáta na e-shop..?

Ako budem prenášať dáta na e-shop..? Veľmi jednoducho. O všetko sa postará špeciálny program S2OSynchro, ktorý za Vás a bez akejkoľvek starosti vykonáva synchronizáciu dát medzi systémom OASIS a systémom net.biz. Celý proces prebieha bezobslužne a na pozadí. Stačí len … Celý článok

Zobraz celú kategóriu →

Začíname... (3)

Čo potrebuje net.biz..?

Čo potrebuje net.biz…? Na to, aby bolo možné používať net.biz je potrebné splniť niekoľko základných predpokladov: musíte mať licenciu na informačný systém EcoSun OASIS, musíte mať licenciu na net.biz, musíte mať pripojenie k internetu, minimálne ADSL pripojenie s pevnou verejnou … Celý článok

Potrebujem počítačovú sieť..?

Potrebujem počítačovú sieť..? Nie. Počítačová sieť nie je nevyhnutnou podmienkou pre používanie net.biz. Systém môže byť funkčný v sieťovom prostredí, ale aj na samostatnom počítači. Jedinou podmienkou je pripojenie počítača ku internetu aspoň ADSL linkou. Za dodržania istých prenosových parametrov … Celý článok

Musím mať vlastný webserver..?

Musím mať vlastný webserver..? Nie. Systém internetového obchodu net.biz je prevádzkovaný výhradne na našich serveroch. Nepotrebujete preto kupovať ani zabezpečovať vlastný webserver a jeho pripojenie k internetu optickým pripojením. Našou starosťou je potom zabezpečenie prevádzky a dostupnosti služieb e-shopu tak, … Celý článok

Zobraz celú kategóriu →

Rozbaľ všetky témyZbaľ všetky témy


Mám otázku...