Dizajn

Dizajn

ukážky základných grafických šablón

Podpora

Podpora

poradenstvo a riešenie problémov s net.biz

Zaujal vás net.biz? Dodávame ho v troch edíciách: Basic, Standard a Premium.

Ako informovať zákazníka o stave objednávky..?

Veľmi dôležitou súčasťou elektronického obchodu je komunikácia medzi obchodníkom a jeho zákazníkom.
Za účelom informovania zákazníka o stave vybavenosti jeho objednávky je v OASIS-e vytvorená špeciálna funkcia ovládaná klávesovou skratkou ALT+M alebo cez menu F10 -> Špeciálne funkcie -> Vygeneruj XML.
Po prijatí objednávky do systému OASIS je možné objednávke prideliť niekoľko rôznych stavov, na základe ktorých je potom systémom net.biz vygenerovaná a odoslaná notifikácia zákazníkovi.
Možné sú tieto stavy objednávky:

  • Po prijatí do OASIS objednávka má stav “vložená” do systému, zákazník o tomto nie je informovaný žiadnou notifikáciou.
  • Akceptovaná – tento stav znamená, že objednávka bola prijatá na spracovanie, zákazníkovi je odoslaná notifikácia.
  • Neakceptovaná – táto objednávka je v procese spracovania pozastavená, napríklad z dôvodu blokácie zákazníka, zákazníkovi je odoslaná notifikácia.
  • Pripravená – objednávka je pripravená na expedíciu, čaká na odoslanie, zákazníkovi je odoslaná notifikácia.
  • Expedovaná – objednávka bola odovzdaná prepravcovi, zákazníkovi je odoslaná notifikácia.
  • Zrušiť posielanie – zatvorí formulár bez zmeny stavu objednávky, notifikácia nie je odoslaná.

 

potvrdenie_objednavky

 

Naspäť na: OASIS